long time ago

Eftersom det var cirka en månad sen jag bloggade sist känner jag att det är dags igen. Nu blir Emma Hannah och Amanda glada också;) Har inte käns för att blogga i sommar eftersom jag inte gjorde så mycket mer än att jobba. Har därför inte haft en så jätterolig sommar. Men vissa kvällar har varit helt grymma och Turkiet:) Så det jämnar ut sig lite!

Just nu har jag precis målat klart naglarna. Det har blivit lite av en söndagsrutin måste måla dom annars går de av! Har även varit duktigt att städa på rummet och bäddat rent i sängen så nu blir det skönt att gå och lägga sig i den ikväll också:)
 
Nu ska jag välja kläder till imorgon sen lägga mig tidigt:D




Kommentarer
Postat av: Hannah

Äntligen snygging! som jag väntat! =)

2010-09-13 @ 18:45:30
URL: http://hll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0