lucky day

Dagen har inte kunnat vara bättre. Har haft besök på skolan av företaget Gocciani som har visat och berättat om deras produkter. Det är ett företag som säljer frisörprodukter och även andra skönhetsprodukter. Så idag har vi i tvåan fått lära oss att sätta fast keratinslingor (löshårs slingor) till Rosa Bandet dagarna som vi ska ha! Vi har även fått sätta fast pärlor i håret. Har varit jätte roligt idag verkligen och det kunde ju inte bli bättre när jag i slutet av dagen vann två saxar, en kniv och ett hölster:D Känns otroligt bra!!

Vi har även haft produktinformation med Lanza. Intressant eftersom det är nytt för mig. Har aldrig använt de produkterna förr. På salongen jag har praktik använder de också Lanza och Wella och det är bra eftersom vi använder exakt samma i skolan. Kan inte säga något annat än att det verkar väldigt bra och att det luktar sjukt gott av produkterna:)

Sitter och kollar igenom min mail nu och turen är vekligen på min sida idag. Fick tydligen 1000 kronor mer i lön och det trodde jag inte. Det känns ju också väldigt skönt:D



keratinslingor

pärlorna som fästes i håret med hjälp av plattång


pärlor:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0