23.46

Begravningen förut var väldigt fin och det var svårt att hålla tillbaka tårarna. Hemskt med begravningar men den var ändå väldigt fin. Jobbigt att se alla andra släktingar vara ledsna också. För om jag ser en annan gråta då jag jag också det. Är ganska känslig när det gäller sånt. Var min andra begravning och jag vill ju förstås inte gå på några mer även om man vet att det kommer bli så. Vila i frid!

Har haft mycket bra sällskap av Emma Martin och Andreas här ikväll. Killarna klippte jag sen satt vi bara och snacka om allt möjligt. Nu sitter jag bara vid datorn och gör det vanliga, alltså kollar facebook och kläder. Sitter såhär varje kväll men det är skönt att bara ta det lugnt! Klippt ganska många den här veckan men det gör mig inget för jag älskar det verkligen. Ska bli skönt att jag ska slinga min botten snart också. Man blir ju så sugen på det när man fixar till så många andra i håret. Men har väntat länge nu med mitt hår så nu är det dags! Kvalitén måste ju bli bättre efter mitt misstag i våras. Men det börjar se bättre ut nu iallafall. Använder flitigt mina repair masker från Lifetex ;-) och ska börja klippa det regelbundet, alltså var 6e vecka. Så till sommaren borde det ha återhämtat sig en hel del!


det såkallade misstaget..



innan.. ja jag kan ju säga att jag har haft ångest för det hära. Gäller att jobba upp kvalitén nu;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0