want you to make me feel like i'm the only girl in the world

Trött är bara förnamnet nu. Längsta dagen på veckan idag. Men har haft praktik idag så tråkig har det ju inte varit:) Hade Victoria som modell idag och det gick bra. Toppade bara till det så nu är det så fräscht så! Bara att säga till om någon är sugen på att vara modell på onsdagar;) Åt lunch med Amanda som vanligt men idag blev det ingen sallad utan wok kitchen. Imponerad av att vi bytte lunch ställe men har fortfarande maché som en solklar favorit!

Jobbigt att det börjar bli så mörkt ute nu och kallt. Höll ju på att frysa ihjäl när jag skulle cykla från tågstationen hem till mig. Inte så kontigt kanske när jag bara hade en kavaj men det är ju snart dags att ha vinterjacka på sig! Laga mat och så när jag kom hem och har bara tagit det lugnt. Hinner inte med så mycket annat faktiskt men hade hoppats på att se Emma idag :(



Ringen från turkiet som jag fick av mormor och morfar. Som jag trodde har den blivit väldigt omtyckt. Blev så kär i den när jag såg den:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0