22.32

Hejhej!
Dålig uppdatering p.g.a internett som krånglar och att jag har varit sjukt trött! Men ska försöka hinna med att lägga upp några inlägg nu :)

Idag har jag varit i skolan i salongen hela dagen och slitit. Sen slet jag och Hannah på gymmet. Vid åtta tiden kom en tjej hit och så sätta jag i löshår på henne som blev väldigt snyggt så jag har fullt upp helt enkelt! Imorgon är det praktik som står på schemat och eventuellt ett konditionspass på gymmet!

Kan förvarna redan nu att det inte kommer bli något bloggande i helgen, på fredag ska jag Elin Amanda oc Frida fixa lite med varandras hår senare på kvällen ska jag och Elin med hem till Amanda. Då ska vi få fina gelénaglar som Cassandra ska göra. Tidigt på lördagmorgon åker vi till Jönköping på frisörmässan och sen blir det även lite shopping! Söndag ska jag fira Victoria som blir 18 och sen åka hem till Arvika igen. Fun :D


jönköping förra året. Här va vi minst sagt trötta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0