10e februari 2011

Nyss kommit hem från handledarkursen. Känns såhäääääär skönt att ha den gjord nu och snart kan jag ge mig ut på vägarna. Himlans drygt att vara där i över tre timmar men det är ju så det är!

Skön dag i skolan eftersom jag knappt va där halva dagen pga kursen. Aerobics va svin kul men jag tyckte de likna bodyjamen väldigt mycket.. Undrar om det inte va det vi körde.. Men iallafall roligaste idrottslektionen och det är roligt att vi kommer ha mer såna tillfällen. Nästa gång tror jag att det är spinning som gäller.

Känner mig rastlös nu.. Vid den här tiden brukar jag ju vara och träna men nu är ju det redan gjort så jag vet inte vad jag ska hitta på. Rummet behöver ju en uppfräschning så det får väl bli det som jag får göra. Annars blir det nog en promenad ute i skitvädret. Måste göra något känner jag!


Favorit salladen från Maché fick jag slänga i mig på tåget idag. Längesen jag käka där nu och det va så jäkla gott. Jag tar alltid pasta, kyckling, fetaost och soltorkade tomater. Mmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0