Efter regn kommer solsken

Det var väl inte riktigt så jag tänkte imorse när jag försov mig och missa första tåget. Inte heller när jag missa det andra tåget pga all snö som kommit under natten. Ingenting va plogat och jag hade helt fel skor för att traska i nysnö. Måste jag ens tillägga att jag ramla mitt uppi allt oc missade det andra tåget. Vid såna tillfällen vill jag bara dö och gå hem och sova. Men kom till skolan iallafall och har skrattat åt mig själv hela dagen!

Idag i skolan börja vi med en ny kurs. Min grupp lärde oss att fästa fast krona och slöja inför bruduppsättningar. Lite smått öm i fingrarna nu eftersom allt ska sitta stenhårt och se bra ut. Kul att börja med något nytt iallafall och komma vidare lite :)


Kanske inte direkt såhär jag vill se ut när jag gifter mig.. Men tekniken fick vi lära oss idag, att fästa kronan och slöjan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0