fixar

Har precis packat klart nu för imorgon. Utgång i Karlstad står på schemat så jag åker aldrig hem innan jag drar ut:) Jobbigt att behöva tänka på det man ska ha med sig men nu tror jag att jag äntligen är klar!

Kom hem vid halv åtta och hade hunnit med ett pass på gymmet med Hannah! Vi kör på ordentligt nu och Hannah visa mig några övningar som vi ska göra enligt schemat som instruktören hade visat henne. Så nu har vi snart gått igenom hela schemat! Söndag blir det träning igen:)


Älsklings träningslinnet från Nike! De åker aldrig upp och är väldigt sköna och snygga. Ska köpa mig ett till i rosa hade jag tänk. Blir fint till våren med mer starka färger:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0