slarvig uppsättning


Gjorde lite uppsättningar idag i skolan eftersom läraren var sjuk. Älskar verkligen uppsättningar som är lite slarvigt gjorda. Tycker såklart det är fint med slata uppsättningar med men jag själv skulle nog välja att sätta upp mitt eget hår lite mer slarvigt.

Lockade hela håret först med en plattång. Sprayade och började fästa upp underhåret med hårnålar. Överhåret touperade jag och snurrade upp paséer som jag sedan fäste med hårnålar. Jag gjorde även två små flätor på vardera sida om huvet. Snygg uppsättning som passar till det mesta tycker jag!


En annan slarvig uppsättning som är otroligt fin! Fick inspriation från denna. Och hur sjukt vacker får man vara?? Lauren Conrad är alltid snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0