Söndagskväll

Nyss kommit ur en lång varm dusch, är hur kall som helst och fryser fortfarande. Har målat naglarna och fixat att som behöver fixas ;)

Varit igång hela eftermiddagen med klippningar och slingningar. Färgade två utväxter och två klippningar! Mamma hjälpte mig nyss att beställa tågbiljett ner till Göteborg så jag och syrran ska åka ner och shoppa lite under sportlovet! Ska bli kul att äntligen få sig massa snygga vårkläder. Som jag har längtat. Nu är det bara våren som fattas ;)

Ska lägga mig nu och läsa. Kom nyss på att jag ska ha läst ut en engelsk bok tills imorgon. Jag kommer få läsa på tåget imorgon bitti med för har fan halva boken kvar att läsa.. Kul....

Så godnatt på er:) hörs imorgon!

 

jag och Joanna i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0