22.52

Hejj hejj!

Dålig uppdatering igår på självaste alla hjärtans dag. Den firades iallafall med Nadja och Jim som höll mig sällskap. Det fanns mycket att prata om eftersom inte Jim är hemma i Arvika särskillt ofta. Men det va så kul att dom kom hit :)

Varit full fart hela dagen med klippning i skolan. Herrklippning äntligen och det är ju inte de lättaste alla gånger, men övning ger ju färdighet! Efter skolan gick jag på stan med tjejerna från klassen och fick med mig ett par snygga byxor. Eller ja jeans kan man ju kalla dom! Har inte hunnit fota dom än men imorgon ska ni få se dom! Fanns sjukt mycket fint på stan och jag blev nästan ledsen för att det fanns så mycket jag ville ha! Ska nog inte gå in på någon affär innan jag åker till Stockholm.. Jag sparar mig tills dess ;)

I sin vanliga ordning idag så va jag och Joanna och tränade idag. Känner redan nu att jag kommer ha det svårt att gå imorgon. Låren kommer nog vara goa skulle jag tro!


I skolan idag, fastna inte på bild idag hehe;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tackar så mkt! kul att du gillar den! Krams

2011-02-16 @ 08:27:58
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0