15.45

Hallåhallå!

Nyss gjort upp lite med syster om vilka dagar vi ska träna tillsammans nu under veckorna. Kommer bli bra det här om vi båda följer schemat;) Legat lite på latsidan nu under hösten och vintern och sommaren bestod ju mest av jobb. Men det ska bli skönt att komma igång igen nu, man mår ju sjukt mycket bättre också!

Ska snart iväg till mormor och morfar på middag. Gott med mormors mat och jag hade ändå inget för mig ikväll så varför inte åka med till mormor och morfar. Det blir ju inte så många utekvällar för mig nu men får väl vänta tills jag blir 18 och kommer in någonstans, just nu känns allt så meningslöst att gå ut haha.. Så lördagskvällen spenderas med familjen:)

Har en sak att se fram emot med emma till våren också! Kommer bli skiiiitkul verkligen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0