cosy in the "new" room

hallo!

Ligger i min säng just nu och kollar runt lite på datorn. Ska snart sova för imorgon ska jag upp tidigt för att åka till karlstad en sväng. Matte står på schemat i en timme. Sen ska jag hem igen för att plugga på den för långa uppsatsen som ska in på tisdag. 15-20 sidor är liiite för mycket, trots att det är bilderna som tar störst plats. Problemet för mig är att jag inte hittar några bilder. Bläääö.

Inatt sov jag hos victoria och vaknade helt utvilad imorse och hjälpa henne att diska bort endel av diskberget som vi alltid så fins skapar.. Kände mig lite tvungen att hjälpa henne med eftersom jag inte diskade så bra efter mig förra veckan;) Ledsen för det Vicki! När jag kom hem till Arvika var jag äntligen på trafikskolan och bokade tid på handledarkursen. Herregud vad jag har dragit ut på det.. Men nu är det fixat så snart kommer jag väl ut på vägarna! Resten av dagen gick åt till att plugga och träna. Kändes tungt att träna idag men jag tog mig igenom det. Nu efteråt känns det skönt.

Fick ett tungt besked också idag. Varför händer det så otroligt hemska saker. Jag tror inte på någon gud och kommer aldrig göra det heller. Vila i frid♥
Tänker på dej E.




spegeln♥


fina tavlorna jag fick av Peter i julklapp

                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0