good, bad

Hejhej!

Inatt drömde jag att jag var i Thailand tillsammans med Emma. Hade det hur varmt och underbart som hellst och bruna var vi. Men vaknade av att Olivia va sur och grina och att rummet va kallt. Sånt är inte kul och jag vill inte ha vinter längre!!

Så nu sitter jag och syrran med hm's nya katalog och kollar på sommarkläder och bikinis. Jag ska beställa lite sen också bara för att jag längtar så sjukt mycket efter lite värme. Bort med snön!

Igår va jag hos mormor och morfar hela kvällen sen va jag med joanna Linus och Stefan. Kan ju inte låta bli att dö av skratt när man är med dom!

Nej nu ska jag fortsätta kolla i katalogen och sen blir det iväg och klippa hos kusinerna :)


bild från igår!

Där syns min nya fina spegel lite också:D
                                                                         

Kommentarer
Postat av: Hannah

snygg du e suzzz!

2011-01-09 @ 16:38:56
URL: http://hll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0