låt 2011 bli bättre än 2010

Nytt år, kanske är dags att börja blogga igen då? Vi får se hur det går med det men tänkte lägga upp lite bilder från 2010. Som hade både sina nackdelar och fördelar. Året började inte så bra men man lär sig av sina misstag och växer som person. Så låt 2011 bli bättre!


nyår 2010

många stylingdagar i skolan, amanda j som fixade mitt saknade svall..

skolan

va i vår stuga i sälen och åkte bräda i sin vanliga ordning


många minnesvärda utekvällar




frisörmässa med mina älsklings tjejer



utekvällar

soliga dagar på skolan satt jag och amanda alltid ute

fick fina naglar på beauticenter några gånger

blev viiiiiiiit i håret, inte så lyckat fan så ledsen jag va

vit

mer bilder från skolan när amanda blir fixad


sommar

min älskade emma blev sjuk.. jobbig del:(

många galna utekvällar med denna bruden!





skaffade denna tussen som inte är så liten längre

fina boys



alanya där vi träffa nathalie och alexandra och hade riktigt kul!


samlade in pengar till bröstcancerforskning, gick helt lysande

började praktisera på nova, stortrivs

bästa för min hy helt klart!

fick tillslut tillbaka min efterlängtade hårfärg;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Riktigt fina lockar på sista bilden där! Hur lyckas du med det? Vilken tång använder du? :-)

2011-02-21 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0