Måndagen avklarad

Det var inte roligt att gå upp imorse och i skolan kände jag mig mest som en zombie. Men sluta tidigt och tog mig i kragen och körde ett hårt träningspass + simning. Det hjälpte vill jag lova! Håret fick sin dos med inpackning så nu känns även det mycket bättre. Dock är den snart slut min kära inpackning men det finns nog kvar i en vecka till skulle jag tro. Men nu ska Wellas repair mask bytas ut mot k-pak reconstructor. Spännande:)


Gillar denna inpackningen. Funkar om man vill återuppbygga håret och det blir mjukt och glansigt. Luktar även väldigt fräscht!


Jag gillar även att testa lite andra produkter. Och jag har läst att den här återuppbyggande inpackningen har vunnit 10år i rad som bästa inpackning. Priset är dock lite dyrare men.. Ändå värt om man får ett fint hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0