monday

Hej!

Såg att det hade blivit två inlägg om samma sak igår, inte meningen men skyller på min otroligt sega dator som inte vill jobba med mig.. Idag har jag iallafall varit första dagen i skolan. Skönt att träffa alla mina godingar igen och dagen har varit helt okej faktiskt:) Fick titta på två avsnitt av shear genius också, ett väldigt bra program då tycker jag!

Jag mötte upp syrran när jag kom med tåget till arvika så gick vi och tränade! skönt va det och kommer antagligen ha träningsvärk imorgon! Men det ska jag inte klaga över för det va längesen man hade träningsvärk. Nu ska vi följa detta har jag bestämt:D

Imorgon är det valk och svinryggsprov i skolan! Känns ändå rätt bra för jag vet hur jag ska göra och ska verkligen försöka att inte stressa upp mig inför de två proven. Men lite press har man ju ändå på sig, jag är lite av en perfektionist ändå;) Sover hos Victoria imorgon med, mysigt det!

En vecka i Rhodos ser jag fram emot med Emma i Maj:D


                                                                                               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0