mysig kväll tillsammans med Frida

klippningen blev istället fyra klippningar och jag stannade lite längre, men det gjorde mig ingenting:) Bara roligt! Och speciellt när min faster är så skön haha!

Fick finbesök av Frida ikväll också vilket aldrig är fel. Alltid så roligt att höra vad Frida har för sig och om alla galna saker som händer. Haha! Vi satt bara och snacka om vad som händer och har hänt. Hoppas att vi ska jobba tillsammans denna sommaren för det skulle verkligen höra min sommar så himla rolig till skillnad från förra sommaren som var lite utav en mardröm.. Håller mina tummar och tår för att det blir så att vi kan jobba tillsammans:D

Just nu ligger jag i sängen. Har tagit fram lite kläder för imorgon. Men dock inte packa något men jag tar det problemet imorgon istället.. Ska sova hos Victoria imorgon och även fixa till lite på Nova i sin vanliga ordning. Hoppas jag slutar tidigare imorgon orkar verkligen inte gå ända till klockan fyra.. Sjukt att man redan är skoltrött efter tre veckors ledighet. Hur lat får man va?



Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha goaste ungen på denna jord

2011-01-21 @ 17:07:30
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0