sunday

Hejhej!

Dåligt med uppdatering nu under helgen men jag har inte suttit vid en dator faktiskt. Helgen har varit lugn, behövdes en sån helg efter en jobbig skolstart kan jag ju säga. Inte van att gå upp så tidigt som 06.00 varje dag. Känns skönt att det är studuedag imorgon så man slipper skolan imorgon också! Men sovmorgon blir det inte för jag ska iväg och träna har jag bestämt. Sen har jag lovat att gå ut med hunden också så träning för hela slanten blir det. Det gillas! Sen ska jag färga och klippa min faster så dagen är ju inte direkt lugn!

Just nu är jag hemma hos min kära vän Emma och myser. Vi ska snart äta kvällsmat sen ska jag gå hem och sova:)
Vi längtar ihjäl oss till Rhodos!!!


hotellet:)

bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0