träningsvääääärk

Kan seriöst inte gå för att jag har sån sjuk träningsvärk! Blir en vilodag imorgon för idag gick det inte lätt att träna när jag knappt kan gå. Ska till gymmet med syrran på fredag igen så då hoppas jag att det har försvunnit:)

Håller på att fixa mamma i håret nu. Längre ska det bli på henne men just nu sitter hon med slingor så passar på att skriva lite under tiden. Har en känsla av att det kommer bli bra det här. Imorgon följer Elin med mig hem och hon ska också få längre hår:)

Fikade med Emma och Martin förut på sunday också sen gick jag och Emma till resia för att betala resan men såklart funka det inte att betala med visa electron kort där.. Lite typiskt, men hoppas pappa kan följa med imorgon så att det blir betalat. Jag läängtar till maj nu:D

Hitta ett par fina örhängen förut i en butik i arvika som säljer Snö of Sweden smycken så jag fick med mig de här hem:)




                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0