23.13

Det är lustigt att det alltid på så dålig uppdatering de helgerna när jag är hos pappa. Men jag har inte ens tänkt på att sitta vid datorn när jag har varit där under helgen. Idag följde jag med pappa Joel och Tindra till Sunne och åkte lite bräda. Det känns i bennen nu vill jag lova och det tar på krafterna. Var lite ringrostig i början men sen gick det bättre. Hör väl kanske till när det var ett år sen man åkte sist!

Imorgon är det måndag igen och då är det tillbaka till verkligheten som gäller. Skola och sen träning. Ska t.om simma imorgon med efter gymmet. Känns skönt att ha kommit igång. Känner mig duktig som gjorde min frukost till imorgonbitti som kommer bestå av en jordgubbs smothie. Himla go den;)

En sak som jag har tänkt på under helgen är mitt hår. Som nu känns som ja.. Jag vet inte vad, men inte bra iallafall! det jag kom fram till iallafall är att jag ska nya produkter och börja vårda det och bygga upp det. Tror ni jag klarar att inte platta det till vardags? Ska iallafall göra ett försök. För jag vet hur jag vill att mitt hår ska se ut till våren/ sommaren. Nu ska det sparas!!! Får köpa produkterna nästa vecka för mitt kort är knäckt på mitten. Ett tips är att inte ha sitt bankkort liggandes i jackfickan när ni åker snowboard. Dock ett bra sätt att spara pengar på;)



Nå vad tror ni? Är jag helt bakom flötet om jag tror detta ska funka? Well well, Let´s give it a try;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0