10e mars

Hallåå! Sena inlägg som vanligt men har inte haft tid för datorn ikväll. Det har varit massa andra saker att göra. Haft en bra dag iallafall med praktik till klockan sex. Fick lära oss mycket om Sp produkterna och Wellas andra produkter och det är alltid roligt när det kommer tekniker som berättar och tipsar om hur produkterna ska användas. Testade även en av Sp inpackningarna som är så bra. Använder ju själv deras Repair inpackning som jag är supernöjd med!

Idag hann jag faktiskt med att gå till gymmet. Kändes som en evighet sen sist även om det bara var tre dagar sen. Haha! Men har haft noll med tid verkligen och det får träningen lida av! Ska försöka hinna dit imorgon för lördagen är rätt så fullspäckad kan jag säga! efter träningen åkte jag och Joanna hem till pappa och firade honom eftersom han fyllde år igår. Han fick ett par chinos och en snygg vit t-shirt som han klädde ypperligt bra i ;) Jag är fan bra på presenter alltså och allt passa perfekt. Älskar verkligen att ge bort presenter:)


happy b-day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0