23e mars

Praktik, träning och nu hemma! Onsdag är än jäkligt lång dag för mig. Åker hemifrån ca 08.00 och är hemma 20.45! Men så är det när man har mycket att göra ;)

Idag på praktiken hade jag tre klippningar och så färgade jag Åsa min handledare, blev väldigt snyggt:) Sen hittade jag ett par söta sommarskor på H&M som kommer bli mina imorgon eller på fredag. Beror på vilken dag jag hinner dit! Men jag tyckte om dom sjukt mycket! Träningen bestod av cardio. Alltså crosstrainer + löpning. Bara att jag vänjer mig vid det där nu för jag har inget annat val. Det är 50 min av mitt liv! Så jag tänker för att klara det eftersom jag egentligen avskyr att springa. Crosstrainer är ok men löpning... Bara att börja bli vän med löpbandet :D

Nu sitter jag här i min babyrosa morgonrock och lyssnar på musik. Ska snart välja kläder för imorgn sen sova:) Längtar efter sängen känner jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0