En bra dag helt enkelt!

hejhejhej!

Sitter här nyduschad och ska försöka börja skriva ett CV. Vet inte om jag orkar göra det idag för jag känner att jag verkligen behöver sova. Det känns som jag börjar bli lite förkyld för halsen kliar och jag känner mig lite hängig!

Annars har dagen varit väldigt bra. I sin vanliga ordning har jag varit på Nova och haft praktik. Mysonsdag med Åsa är aldrig fel. Det var även en grej som gjorde att jag känner mig lite mer lättad inför sommaren och även några helger framöver. Berättar mer om detta när jag vet hur det blir:) Har hunnit med att träna lite kondition på gymmet idag. 45 minuter på crosstrainern stod på schemat idag och imorgon är det lite styrka som gäller också. Men även en halvtimma på crosstrainern;)

Nej nu ska jag sussa och hoppas att jag verkligen inte blir sjuk. Har inte tid med sånt nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0