En mycket bra dag helt enkelt

Har nyss landat vid datorn efter en promenad med joanna. Har redan kört ett hårt pass med 50 min kondition, ben och mage men eftersom jag inte har varit ute så mycket idag kände jag att jag behövde lite luft. Men nu blir det snart kvällsmat och sen göra iordning för morgondagen:)

Blev en kort dag i skolan eftersom vi skulle se på UF mässan i CCC. Självaste Petter hade en jätte bra föreläsning och sen fick man kolla på alla som hade olika UF företag. Köpte ett par rosa hörlurar till min iphone av Victoria som fungerar ypperligt bra när man tränar. De åker inte ur som de vanliga hörlurarna till iphone gör! Efter mässan drog jag Amanda och Elin till stan en liten sväng sen tog jag tåget hem till Arvika för hårdträning med Hannah och Josefin:)


my girls!

jag och Elin<3

Petters föreläsning!

Entrepenören herself! Älskade kusin:)


Kommentarer
Postat av: entreprenören

<3

2011-03-29 @ 18:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0