Nyttiga veckan!

Har precis gjort iordning mig en matlåda till imorgon för då är det praktik. Har praktik i två veckor nu och jag har bestämt mig för att jag ska vara så nyttig som möjligt under de här veckorna. Ja.. Iallafall på vardagarna;) Så nu blir de inga luncher på stan inte. Som jag visserligen kommer sakna för jag älskar att äta ute. Menmen nu har jag bestämt mig för det här!

Har klippt Andreas och gjort slingor på min kusin idag. Sen har jag bara legat framför tvn och pratat med Joanna och Mattias. Inte gjort så mycket med andra ord men det är ju så på söndagar...


Dagens! Solbrillor och skinnjacka, ja de börjar ju snart bli vår iallafall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0