sjukling!

Jag blev förkyld.. Så himla typiskt när jag kommit igång bra med träningen.. Men men fick bli en vilodag från träningen idag och antagligen imorgon med så att jag blir frisk till veckan och kan köra på då istället!

Ikväll har jag suttit vid datorn och kämpat lite med ett CV. Nu är det äntligen klart och ivägskickat. Bara att hoppas på de bästa nu:)

Måste vila upp mig nu så jag är någorlunda pigg till imorgon för då ska jag fixa mamma i håret med slingor och även shoppa lite prylar till rummet som ska bli vårfint. Så imorgon kommer mamma vara vårfin och förhoppningsvis rummet;)

Bloggen får lida lite nu men jag ska bli bättre. LOVAR! Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0